loading...

پیشواز-موزیک

متن آهنگ شاه پریون ادریس غلامی Lyrics Music Edris Gholami Shahe Pariyoon اختصاصی سایت آهنگ پیشواز و تکست ترانه و شعر آهنگ شاه پریون ادریس غلامی برای مشاهده به ادامه مطلب بروید. عشقم دوست دار

حسین بازدید : 34 چهارشنبه 14 آبان 1399

متن آهنگ شاه پریون ادریس غلامی
Lyrics Music Edris Gholami Shahe Pariyoon

اختصاصی سایت آهنگ پیشواز و تکست

ترانه و شعر آهنگ شاه پریون ادریس غلامی

برای مشاهده به ادامه مطلب بروید.

عشقم دوست دارم بیقرارم وقتی نیستی کنارم
بی تو تمومه کارم آروم ندارم وقتی نیستی کنارم
تو همیشه عاشقونه تویه قلبه من میمونی یه فرشته پر احساس مثله شاه پریونی
با تو قشنگه دنیام انگار تو خوابو رویام حرفه دلم همینه عشقم من تورو میخوام
عشقم دوست دارم بیقرارم وقتی نیستی کنارم
بی تو تمومه کارم آروم ندارم وقتی نیستی کنارم
آروم ندارم وقتی نیستی کنارم
تکست آهنگ شاه پریون ادریس غلامی
جونه منی عمر منی یه وقت نری دل بکنی
هستم با تو تا جون دارم دست از عشقت بر نمیدارم
با تو قشنگه دنیام انگار تو خوابو رویام حرفه دلم همینه عشقم من تو رو میخوام
عشقم دوست دارم بیقرارم وقتی نیستی کنارم
بی تو تمومه کارم آروم ندارم وقتی نیستی کنارم
عشقم دوست دارم بیقرارم وقتی نیستی کنارم
بی تو تمومه کارم آروم ندارم وقتی نیستی کنارم
عشقم دوست دارم بیقرارم وقتی نیستی کنارم
بی تو تمومه کارم آروم ندارم وقتی نیستی کنارم
عشقم دوست دارم
بیقرارم وقتی نیستی کنارم
بی تو تمومه کارم
آروم ندارم وقتی نیستی کنارم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو